După 18 ani de dezvoltare continuă după principii antreprenoriale puternice, timp în care s-a făcut trecerea de la importator la producător local de succes, în anul 2017 compania face saltul către dezvoltare prin parteneriatul cu grupul industrial TeraPlast, care preia controlul asupra pachetului majoritar de acţiuni.
Într-o piaţă dominată de promisiunea „celui mai mic preţ” şi a garanţiilor nesustenabile, Wetterbest s-a impus prin seriozitate, rigoare, excelenţă industrială, calitate fără compromisuri şi respectarea promisiunilor.
În plus faţă de produse, compania le oferă clienţilor servicii de top: livrare rapidă (în 48 de ore), ambalare sigură a pachetelor de marfă şi certificarea calităţii prin implementarea standardului ISO 9001:2015 şi prin trasabilitate (posibilitatea de a identifica produsele), servicii de consultanţă şi suport tehnic.
Povestea Wetterbest de succes are în spate credinţa că doar cu o strategie bine conturată de dezvoltare pe termen mediu şi lung şi investiţii consistente în utilaje automate performante, precum şi în oameni, se pot asigura produse care respectă standardele europene, fiind apreciate şi de cei mai exigenţi clienţi.
Într-o piaţă dominată de promisiunea „celui mai mic preţ” şi a garanţiilor nesustenabile, Wetterbest s-a impus prin seriozitate, rigoare, excelenţă industrială, calitate fără compromisuri şi prin respectarea promisiunilor.
Începe activitatea companiei Depaco, în calitate de importator de ţigle metalice
Compania trece la statutul de producător de ţigle metalice de calitate superioară
Este creat profilul Wetterbest Clasic
Este creat profilul Wetterbest Wind
Depaco achiziţionează 51% din acţiunile firmei Cortina şi începe procesul de producţie la Podari judeţul Dolj; este lansat profilul de ţiglă metalică Wetterbest Plus
Este creat profilul Wetterbest Gladiator
Se deschide un punct de lucru la Bacău; începe activitatea de export; portofoliul Wetterbest se măreşte cu profilul Wetterbest Colosseum
Grupul industrial TeraPlast achiziţionează pachetul majoritar de acţiuni
Sunt lansate două centre regionale de vânzare, la Timişoara şi Cluj-Napoca.
TeraPlast ajunge la 99% participație în Depaco, deținătorul brandului Wetterbest. Valoarea totală a achiziției pachetului depășește 17 milioane euro.
Tot în 2019, Depaco își schimbă denumirea în Wetterbest.