Povestea noastră de succes este rezultatul credinței că doar cu o strategie bine conturată de dezvoltare pe termen mediu și lung, și cu investiții consistente în utilaje, dar mai ales în oameni, putem să le oferim clienților noștri produse de cea mai înaltă calitate, care să respecte standardele europene și care să fie apreciate chiar și de cei mai exigenți evaluatori.
Vrem să fim cei mai buni și îi căutăm pe cei mai buni.
Dacă și tu îți dorești aceleași lucruri, nu mai sta pe gânduri! Trimite-ne chiar acum un CV la hr@wetterbest.ro.
Alătură-te echipei Wetterbest, dacă dorești nu doar să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, ci și să pui umărul la aducerea industriei acoperișurilor în mileniul trei.
După mai bine de două decenii de dezvoltare continuă, compania Wetterbest, unul dintre cei mai importanți producători de sisteme pentru acoperișuri, prezentă pe piața din România sub brandul Wetterbest, a ajuns astăzi să se impună prin seriozitate, rigoare, excelenţă industrială, calitate fără compromisuri şi respectarea promisiunilor, nu prin garanții nesustenabile și promisiuni goale. [wtb_easteregg lid=28]
Acestea sunt și calitățile pe care le căutăm la angajații noștri. Compania noastră este o familie și, ca orice familie, este la fel de puternică precum cel mai slab membru.
Candidatul ideal:
* studii medii;
* atestat ISCIR;
* minim 1 an experienta in utilizarea unui motostivuitor de mare tonaj (8,5 T);
* aptitudine generala de invatare;
* capacitatea de a lucra in echipa;
* spirit organizatoric, ordonat, eficient.
Descrierea jobului:
* asigura si supravegheaza descarcarea si incarcarea marfurilor;
* executa transportul marfurilor pe traseele indicate si le amplasaza pe locatiile stabilite, folosind optim spatiile de depozitare;
* pregateste paletii cu produse finite pentru livrare;
* asigura si pastreaza curatenia la locul de munca.
Candidatul ideal:
– studii: medii (profil tehnic);
– cursuri / atestari specifice postului: calificare dе electrician, autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj;
– constituie avantaj lucrul anterior pe utilaje de roluire (deformare plastica) si presare
– experienta pe un post similar minim 3 ani si in automatizari;
– persoana activa, bine organizata si structurata cu spirit dе initiativa, capabila sa gestioneze lucrarile din aria sa dе responsabilitate;
– cunoasterea celor mai bune practici din domeniul tehnic (mentenanta corectiva/ preventiva);
– disponibilitate de lucru in 3 schimburi si de interventie in caz de urgente.
Descrierea jobului:
– intretine si repara liniile automate de fabricatie, utilajele si instalatiile;
– remediaza defectiunile aparute inopinat;
– aplicа procеdurilе dе intretinеrе prеvеntivа si inspеctiе аlе instalаtiilor in conformitаtе cu instructiunilе inscrise in dispozitiilе dе lucru;
– efectuеaza intervеntiilе corеctivе аsuprа instalаtiilor in conformitate cu planul de actiune comunicat;
– efectueaza lucrarile de intretinere si de reparatie ale instalatiilor si utilajelor in conformitate cu instructiunile si procedurile de lucru si cu manualele de operare, asigurand respectarea standardelor de calitate ale proceselor si produselor;
– opereaza inregistrari in fisele de monitorizare si/ sau baze de date.
Candidatul ideal:
– Bune cunostinte de desen tehnic si interpretarea schemelor pneumatice / hidraulice;
– Cunostinte tehnice de reparatie pompe vaccum,compresoare,suflante,reductoare,variatoare
– Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar;
– Cunoasterea folosirii aparatelor de masura mecanica (subler, micrometru, etc.);
– Disponibilitate de lucru in 3 schimburi;
– Precizie si acuratete in efectuarea lucrarilor.
Descrierea jobului:
– Efectueaza reparatii, inspectii si verificari periodice ale echipamentelor/utilajelor pentru a asigura functionarea optima a acestora;
– Realizeaza activitati de intretinere (gresarea, verificarea tehnica a utilajelor, schimbul de ulei) si reparative a utilajelor din productie;
– Realizeaza mentenanta preventiva si corectiva pentru echipamente/utilaje;
– Asigura buna functionare a tuturor echipamentelor, masinilor si utilajelor.
Candidatul ideal:
Dacă îți dorești o carieră în Resurse Umane și ești o persoană cu un nivel înalt de responsabilitate și implicare, acordând atenție sporită detaliilor și cauți o oportunitate de a te dezvolta, atunci alătură-te echipei Wetterbest!
În cadrul echipei noastre vei avea posibilitatea de a învăța din toate ariile HR-ului (recrutare, admin & payroll, evenimente cu angajații și altele).
Am fi bucuroși să fim colegi dacă ai:
– disponibilitate de a lucra alături de noi pentru o perioadă determinată de 2 ani (cu posibilitatea de extindere a contractului după această perioadă);
– minim 2 ani experiență anterioară în administrare de personal;
– foarte bune cunoștințe de legislație cu aplicare în domeniul resurselor umane;
– abilitati de organizare, prioritizare si multitasking;
– o atitudine pozitiva si proactiva;
– bune abilități de comunicare și relaționare; atitudine deschisă, onestă și pozitivă;
– răbdare și plăcerea de a lucra cu oamenii;
– studii superioare;
– atestat Inspector Resurse Umane și ai urmat un curs de salarizare;
– cunoștințe medii (nivel B2) de limba engleza;
– foarte bune cunoștințe operare MS Office (în special Excel și calcul tabelar).
Descrierea jobului:
– aplicarea metodologiei privind angajarea personalului, derularea si incetarea relatiilor de munca si operarea in Revisal;
– intocmirea si transmiterea documentelor catre AJOFM;
– gestionarea si actualizarea dosarelor de personal ale angajatilor in conformitate cu legislatia în vigoare;
– furnizarea datelor necesare catre echipa SSM privind programarea la medicina muncii si instruirile interne;
– inregistrarea in ERP a datelor cu caracter personal ale angajaților si actualizarea bazei de date cu documentele aflate la dosarele de personal;
– efectuarea calculului salarial (verificare pontaj, concedii de odihna sau medicale, sporuri, prime, retineri, etc.) si intocmirea centralizatoarelor si fisierelor specifice;
– emiterea si distribuirea de documente pentru salariati;
– gestionarea prompta a solicitarilor primite din partea angajatilor si a echipei de management;
– intocmirea de rapoarte diverse, specifice activitatii de resurse umane;
– redactarea si publicarea anunturilor de recrutare specifice;
– asigurarea suportului in procesul de recrutare si selectie a candidatilor;
– participarea activa in cadrul proiectelor de imbunatatire a proceselor HR.
Candidatul ideal:
– Minim 2 ani experienta intr-un rol similar;
– Cunostinte in utilizarea echipamentelor de calcul si masurare;
– Bune abilitati utilizare MS Office;
– Engleza – nivel mediu;
– Cunostinte tehnice solide;
– Permis de conducere categoria B (cerinta obligatorie si eliminatorie);
– Disponibilitate deplasare la sediul clientului/furnizorului;
– Deprinderi: analiza si atentie la detalii, capacitate de lucru cu documentele specifice, responsabilitate, acuratete.
Se lucreaza in doua schimburi, de luni pana vineri.
In calitate de Tehnician Asigurarea Calitatii vei avea urmatoarele responsabilitati:
– Inspecteaza materialele ce intra in procesul de productie si marcajele acestora, in conformitate cu tehnologia de fabricatie si standardele interne de calitate;
– Urmareste respectarea tehnologiei de fabricatie si a standardelor interne de calitate;
– Inspecteaza produsele pe tot parcursul procesului de fabricatie si completeaza intreaga gama de fise de masuratori
– La orice neindeplinire a standardelor interne de calitate si / sau a tehnologiei de fabricatie se vor intocmi liste de neconformitati;
– Verifica si calibreaza intreaga gama de echipamente de inspectie, masurare si incercare din cadrul compartimentului si din sectia de productie;
– Participa la solutionarea reclamatiilor (clienti / furnizori).